-

Hu vad bra jag är!

2009-03-15 @ 10:39:20
Igår var vi bjuda på middag hos Johans mamma Lena och Johans bror Niklas, vi åt tacos i mängder och sen var det dags för schlager! Kvällens uppställning var det bästa på många många år enligt mig, men jag hade mina favoriter klara sedan tidigare vilka var opera låten, snälla snälla och EMD, allt såg så himla bra ut tills dom började dela ut poängen län för län, då ville jag gå hem. Jag var så himla deppig så jag kände knappt igen mig själv! Johan försökte trösta mig men det kändes helt kört för opera låten som vi röstat på både han och jag. Men så plötsligt hände det... Hon tog ju hem folktets röster och jublet bröt ut i soffan, det som var snäppet bättre var att jag sen insåg att den ordningen jag tippat på även blev den ordningen i resultatet! Hur bra gissat var inte det? Dum jag var som inte sattsat på unibet eller nå liknande!

Idag ska vi hem till Julia på fika och sen blir det middag hos mor och far. Mycket trevligt.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback