-

En shopaholics bekännelse

2009-03-26 @ 21:53:24
Var på bio ikväll för första gången sens Mamma Mia gick på bio och då satt jag och hade ont i ryggen och magen i vädret hela tiden. Så ikväll njöt jag av att bara sitta i lugn och ro titta med min lillasyster Hanna alias Korven.

Filmen fick 4 kalkstenar av mig, den var söt, lite blandning av Sex and the city, Legally Blond och The Devil wears Prada. Jag rekomenderar verkligen andra tjejer att ta med sig en vännina och gå och se den.
För visst finns det en liten shopaholic i oss alla. Iaf så finns en i mig.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback