-

Vilken natt!

2009-07-05 @ 20:31:43
Som sagt, igår vart det tjejfest (och en kille) hemma vid Cattis föräldrahem. Oj jisses va vuxet det där lät!! Men det var när på att jag inte kom dit, pga att jag efter tio månader ännu inte lärt mig hur mycket mer tid allt tar när man är ensam med en riktig busunge. Så efter mycket om och men kom vi tillslut till Cattis, bara två timmar försent..... Men sen var det precis hur trevligt som helst, maten var toppen och Max skötte sig fiiiiint. Dessutom sov han medan jag åt, så där får han lite bonuspoäng. Vid nio åkte jag med Max till Coop för att hämta upp Johan så att han kunde köra tillbaka mig till festen, redan i bilen hade Johan fixat en drink till mig, sen var partydojjerna på fram till klockan halv tre då snälla Annie körde hem mig. Däremellan kan jag sammanfatta kvällen med; massor med skratt, dans till vansinne, god cider och ännu mera dans och sist men inte minst svett! För det var inte klokt hur varmt det var inne på munken, jag gick nog ner minst fem kilo av att svettas så..... Man kan ju hoppas iaf. Ja, det blir helt klart iaf en kväll att minnas.

Idag har allt gått i snigelfart, för mig.... Inte för Max.... Tyvärr.... Jag är inte bakis bara trött, så in i helvete, men vi lyckades få denna dag att gå till sitt slut och nu sover Max, förhoppningsvis för natten, men det vore nog förmycket att hoppas på eftersom han ALLITD annars somnar runt tio, halv elva.. Men idag har han knappt sovit något på hela dagen så man kan ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Catti

Du får ta igen dig i natt

2009-07-05 @ 22:05:56
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

ÅÅÅÅÅh vad kul med fest! Go go partydojj!? ;-)

2009-07-06 @ 20:55:37
URL: http://leelooos.blogg.se/l
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback