-

Närvarande

2009-07-22 @ 23:25:47
eller inte ett jävla dugg! Igår var lilla JAG ute på krogen, (IGEN!) med min systrar samt Filip och Matilda, två av fyra syskon som jag känt hela mitt liv, eller snarare deras liv. Jag är ju äldst... Självklart var Johan också med, så vi hade lämnat Max hos mamma i stugan. Det blev ett sånt otroligt ös att min mormor skulle ha dansat shottis i sin grav om hon visste vad vi höll på med..... Och kul hade vi, tillslut hamnade vi på Gute, kan säga att det var inte igår (läs inte bokstavligt) jag var där senast och så när jag kom in hörde jag väggarna jubla av att då ta del av mina underbara dansmoves igen.
Som ni förstår har jag varit en aningens seg idag men lite yoghurt och två resorb gjorde susen till frukost och sen vart det en dag på stranden. Men nu börjar tröttheten ta ut sin rätt kan jag lova, men inte får jag gå och sova nej, för vi väntar finfrämmande om sisådär en timme, Eric och Anna kommer då med båten och ska stanna hos oss till på söndag. Kuligt värre!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahaahah... vad säger man?'

jo : TACK för en sjukt kul kväll, så jäkla kul att se dig back in the party ;)

love

2009-07-23 @ 09:08:02
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

åh va skoj! avis

2009-07-25 @ 19:50:45
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback