-

Mina fina killar

2009-07-26 @ 22:03:12
Igår eller var det i förrgår, hmmm??? Jaja, vilket som.. Det var varmt och vi var på promenad genom våran fina stad då jag insåg att Max behövde en paus från vagnen och vi tog oss ner till Kallis för att svalka oss lite. Inget i världen gör mig lyckligare än att få se mina killar "umgås" (finner inget bättre ord för vad man ska kalla att titta på stenar i vattnet med sin snart ett åriga son).



(för övrigt så betyder även detta att jag har fått in alla sommaren fina bilder i datorn men nu ska jag umgås med Johan så ni får hålla till godo med denna underbara bild sålänge.)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback