-

Tofta, älskade Tofta.

2009-01-31 @ 19:25:11
Max hade en riktig skitnatt, ville äta tre gånger under bara natten sen vid halv åtta ville han inte sova mer.... Det ville vi. Men jag var helt säker på att vi skulle få gå upp tidigt idag bara för att det sista Johan sa igår var att "imorgon då ska vi ta sovmorgon..." Och så blev det med det. Men vi kom upp ur sängen lagom till nio tror jag, åt en god frukost och packade ihop oss för utflykt! Finns det något som denna familj älskar så är det utflyker. Varsomhelst, närsomhelst och hursomhelst. Så idag bar det av till Tofta. Först åkte vi förbi Coop för att köpa korv, krovbröd och en engångsgrill. Det sistnämnda var inte så lätt att få tag på såhär års kan jag lova. Så när jag tillslut hittade dom så passa jag på att köpa två. Vet ju aldrig när nästa utflykt blir.
Så vi begav oss, med hur mycket kläder som helst.
Max i bilen.

Men fram kom vi och vi hittade ett perfekt ställe och skulle starta grillen.
Jag och Max myser hej vilt

Underbara Tofta
Det var bara det att Johan hade packat ner den toma tändaren.... Men tillslut lyckades han skaka ut lite lite eld ur den. Därefter åkte 3 av 6 korvar i sanden... Tur vi har Max så man har med sig servetter överallt.
Sandgrillarkungen
Men gott blev det och vi satt där med solen i ögonen och frös hur mycket som helst.
Sen var det dags för en prommis för att hålla värmen. Solen sken så att Johan fick ont i huvudet men om man blundade kunde man känna sommaren.
Johan med Max på magen på promenadenJohan <3 Clara <3 Max

Och även om korven blev sandig, solen sken utav bara helvete, det var svinkallt och vi var småtrötta så måste jag säga att jag trodde aldrig livet skulle kunna bli såhär härligt. Att få känna sig älskad varje dag och att få älska varje dag.
Idag har jag haft en av mina bästa dagar i livet. Livet är en bra underbar uppfinning.

Jag älskar er, Johan och Max.

Kommentarer
Postat av: Moster

Är så glad för er! Blir lite rörd över att du har förmågan att uppskatta allt det underbara du har, tänk om alla hade det! Kram moster

2009-01-31 @ 19:44:28
Postat av: Malena

Åh vilken pefekt dag (lite saker skall ju hända) hoppas lillkillen är bättre.

2009-01-31 @ 19:50:14
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: CAT

Det ser ut som att ni haft en kanondag =) Men fifasen va kallt och grilla nu!!!!

KRAM

2009-01-31 @ 19:55:35
Postat av: catti

vilken mysig dag ni har haft

2009-01-31 @ 20:20:11
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

ååå va härligt. jag blir oxå lite rörd. å glad att ni är så lyckliga.

2009-01-31 @ 20:30:41
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

håhå! Åh, vad härligt tjejen. Härliga bilder. Kärlek smittar. Tack för dina ord!

2009-01-31 @ 22:16:30
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: jools

håller me moster fia :)

2009-02-01 @ 00:02:32
Postat av: Linda

Åh vilken mysig dag ni verkar ha haft!



Och vilka fina ord du har om ditt liv! Härligt att läsa :-)

2009-02-03 @ 23:09:14
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback