-

STORA tvättarkvällen.

2009-01-28 @ 20:37:40
Nu har vi tvättat 6 hela maskiner och haft en riktigt trevlig stund ute i tvättstugan med hela familjen. E inte så dumt faktiskt att sitta och vänta på att tvättan ska bli klar, för där finns inget annat än tvätten. Så man kan bara ha trevligt.

För övrigt har jag och Max haft en riktigt trevlig dag med dom andra mammorna. Vi träffas som vanligt varannan onsdag kl 10:00 och bara snackar blajj. Men idag passade jag på att gå en långprommis på en timme innan, det var så skönt. Speciellt med tanke på att vi inte kom utanför dörren igår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktigt med en tvättardag!

Brukar kännas skönt att få komma ifatt lite :-)



Hoppas ni mår bättre nu från all feber och tråkigt...

2009-01-29 @ 00:03:04
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback