-

Stackars lillebror!

2009-01-03 @ 11:25:33
Eftersom jag inte har någon riktig lillebror räknar jag familjens hund som min lillebror.
Han har haft en knöl på halsen och som vetrinären här på ön inte vågade ta bort efersom den satt riskabelt till, så nu är han i Danderyd med mamma o pappa och opererades igår, men tydligen gick inte allt så bra så han blir kvar hela dagen idag, STACKARS STACKARS Wille! Så håll nu tummarna med mig för att han kommer repa sig, vi behöver han!!


Johan, jag och Wille på Fårö.

Kommentarer
Postat av: cat

Stackars liten... jag håller alla mina tummar.

2009-01-03 @ 12:36:31
Postat av: cat

Stackars liten... jag håller alla mina tummar.

2009-01-03 @ 12:36:57
Postat av: h

jo måtte våran lillebror komma hem frisk o kry snart!!!

2009-01-03 @ 14:13:36
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback