-

Och här byter vi blöjor...

2009-01-29 @ 10:46:27
Känns nästan som när jag jobbade på förskolor. Stod och bytte blöjor dagarna i ända (haha). Men nu är det så att jag bara byte på ett barn, min lilla rumpnisse Max som har gått från att inte bajsa alls (10 dagars uppehåll) till nu då han har gjort av med ca 15 blöjer på två dagar och vi har ju inte ens kommit fram till halva dan idag! Var ska detta sluta?! Och eftersom han redan är den tunnis som han är så ringde jag till bvc Eva (älskade Eva) och frågade om vad vi skulle ta oss till. Hon tyckte att om han blir sämre så blir det läkare i helgen annars ska vi komma till henne på ons och väga honom. Hon är så himla bra, våran Eva. Är så himla glad att vi fått henne, eftersom hon är precis sådär kanonbra som man vill att en bvc "tant" ska va.
Men nu sover iaf våran lille plutt och jag passar på att bara ta det lugnt för en stund.
Väntar på att Johan ska ringa och meddela hur dagen kommer bli.


Max hade bajsat ner alla sina pyamasar så tillslut fick han ha min gamla pyamaspåse. :-)
Den tyckte han va himla kul.

Kommentarer
Postat av: catti

stackars max, hoppas det går över fort. vi saknade er hos malena.

kram på er

2009-01-29 @ 16:26:05
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback