-

Nu är vi igång och väntar igen...

2009-01-23 @ 10:06:38
Som sagt.... HATAR att vänta! Nu sitter jag och väntar på att banken ska ringa och säga om vi får det stora lånet eller om vi ska hålla oss fast till det som vi redan blivit lovade.... Vågar ju knappt hoppas.... Det värsta är ju att budgivningen redan är igång på vårat lilla objekt, vilket vi hade hoppas att det inte skulle va ännu.

För övrigt så ligger Max och sover förmiddagsluren. Så jag har tokstädat och nu sitter här vid Johans dator eftersom han tagit med min data till skolan. Och de får han så gärna, för jag är ju sååå himla snäll. Eller snäll och snäll, jag har faktiskt gjort en kupp här hemma som Johan inte känner till än. Hihi. Jag har tejpat upp en lapp på undersidan av toalocket där det står. "LÄGG ner locket tyst. Tack!" Orsaken till denna kupp beror på att han är man och jag är kvinna. Vilket betyder att han aldrig ammar Max och istället är på toa när jag försöker natta Max. Vilket i sin tur betyder att han inte har en aning om vad som krävs för att få plutten att sova. Tex. Behöver jag nysa= GLÖM. Behöver jag hosta = GLÖM. Behöver jag röra på mig= FETGLÖM!! Och så precis när prinsen somnat så hör man ett duns! från toan.. Jaha, tack för den.. Och så var han vaken igen...  Och varje gång jag påpekar detta så säger han bara "jag glömde".... suck.. Så nu har jag hjälpt honom med att inte glömma.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

man vill ju inte att de ska vara så lätt väckta men just på nattningen så är det ju så här hemma också... önskar dig lycka till, hoppas hoppas på positivt besked från banken

2009-01-23 @ 10:57:31
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: catti

jag håller tummarna för lånet

2009-01-23 @ 18:12:33
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback