-

Hahaha!

2009-01-20 @ 17:52:39
Nu har vi hunnit med massor! Kollat på helt olika objekt, en villa och en bostadsrätt. Villan passar oss OM.... Man fixar tre av fönstren och flyttar en vägg och lite färg och så skulle de bli Plaza del Törngren/Ekengren. Och bostadsrätten, säger bara Nils Karlsson Pyssling!! Jag har äntligen hittat var han bor! För köket var litet, vardagsrummet var yttepytte och "det stora" sovrummet "som lätt" kunde göras till två rum som det stod på hemnet var mindre än vårat nuvarande sovrum och sist och helt klart minst var badrummet, jag bara inte kunde annat än asgarva när vi kom in där, hade jag kunnat skulle jag ha ramlat ihop i en hög på golvet dubbelvik men jag fick helt enkelt inte plats, de va så himla litet att det inte var klokt! Så vi gick ner och sa Tack för titten men de var LITE för litet för oss. Men vi fick oss iaf ett gott skratt när vi gick hem av dagens upplevelse.

För övrigt så har jag påanmält mig nu på en av kurserna som jag ska läsa nu och de känns väldans bra.

Kommentarer
Postat av: nina

det är bra att man ser saker i verkligheten. inte så kul att överta nisses gamla hak hahaha

2009-01-20 @ 21:23:58
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Nu kommer jag ihåg att det var ungefär så vi upplevde visningen i sommras på en liknande lägenhet. Jag vet, köket var ju hur litet som helst & båda sovrummen. Det var väl bara vardagsrummet som var ok..

2009-01-20 @ 22:33:32
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: catti

man ska inte lita på allt man läser och ser på nätet, det verkar inte vara samma verklighet ibland

2009-01-21 @ 06:55:22
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, nä dom där mäklarsnubbarna kan konsten att ta fördelaktiga kort, det är ett som är säkert!

Men vad roligt att huset föll er i smaken :-)

Ska man hålla tummarna då??

2009-01-21 @ 12:59:42
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback