-

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 11:00:42
Och så är det ännu ett nytt år. För ett år sen satt jag och Johan och bara tittade på varann och funderade på vad 2008 skulle komma att betyda. Vi sisste att det skulle ändra våra liv för alltid men att det skulle bli såhär bra hade vi aldrig vågat hoppas på! För igår för ett år sen fick vi ett plus som skulle visa sig vara Max, hur konstigt nu inte de känns. Brukar tänka på när Nina och jag satt i bastun efter vattengympan och prata om hur allt skulle bli och tankar om vad som gömde sig där inne i magarna. Tänk att vi båda fick full pott! Varsin fin, frisk och underbar son!

Hur gårdagen var berättar jag en annan gång. Nu ska det ätas frulla.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback