-

en bra mamma????

2009-01-11 @ 14:27:39
Det där med att va en bra mamma är inte alltid så lätt, man vill verkligen det bästa men ändå skiter det sig totalt! Och såhär var det denhär gången.....
Johan hade precis lagat klart lunchen och då vill Max oxå ha käk. Jag ställer min mat i micron och försöer bära med mig det mesta till vardagsrummet. När jag kommer in upptäcker jag att Max hade lyckats få ner sin hand i sambaloleken och smetat in de i halva ansiktet och i munnen.... suck. Så nu har han smakat lussebulle, sambal och hummus. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där är ju en baggis, vänta 15 år så kommer frågorna va mer passande om man är en bra förälder när man ger barnet utegångförbjud osv ;)

2009-01-11 @ 15:25:40
Postat av: nina

ja det gäller visst å va med numera, dom där små händerna är överallt. men sambalolek det är väl rättså starkt. han fick inte in det i ögonen va? inte för att det lär va så farligt, men kanske inte så skönt.

2009-01-11 @ 19:49:41
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: nina

ja det gäller visst å va med numera, dom där små händerna är överallt. men sambalolek det är väl rättså starkt. han fick inte in det i ögonen va? inte för att det lär va så farligt, men kanske inte så skönt.

2009-01-11 @ 19:50:08
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Oavsett mat så är du ju den bästa mamman för Max!

Är det inget värre så tror jag nog ni överlever :-)

2009-01-13 @ 16:51:25
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback