-

30 jan -09

2009-01-30 @ 09:51:53
En helt vanlig dag:
Gick upp åt frukost till ljudet av att Max bajsar.
Bytte på Max, igen... Gör det hela tiden tycker jag. Tom 2 gånger inatt!
Lät Max ligga kvar på skötbordet och vädra.
Jag passade på att göra en ansiktsmask.
Max kissade ner hela badrummet, sig själv och mig.
Torkar av hela badrummet, Max och mig.
Flyttar ner Max till golvet, så jag kan ta en dusch.
Underhåller Max medan jag duschar med div sånger, bla Mamma Mia, Blåstippan ute i backarna står. Och Jag är en vanlig kanin.
Toktorkar mig eftersom Max nu inte är lika glad över mig sång som när jag började.
På med den sista blöjan vi har på Max.
In till sovrummet, ammar honom till sömns.
Jag smet till datan med dyblött hår, men har dock en kort stund för mig själv.
Nu är klockan: 09:47 och jag ska försöka planera upp resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Julia

din son han kan han! tycker de e bra att du varierar sångerna för han : modernt till klassiskt!! BRA TÄNK!!

2009-01-30 @ 09:54:03
Postat av: LeeLoo

ja just det ja bra att du påminde mig om "en vanlig kanin"... Det här med att sjunga & till sist få toktorka sig ringer bekant! ;-)

2009-01-30 @ 22:56:08
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback