-

Super soft

2009-08-29 @ 09:47:10

Jag lider av ett missbruk som kallas "tugga sönder tandborsten", vilket jag försökt så många gånger att sluta med, men det går liksom bara inte. Detta resulterar i att jag förbrukar en tandborste på ca två veckor. Och jämnför man det med en vad en rökare lägger på cigg så är det ingenting men det är ändå helt onödigt.
  Detta irriterar självklart Johan till vansinne och igår när jag tog fram min nya tandborste suckade han som vanligt. Jag börjar borsta och inser att något är helt på tok galet, jag har köpt en i Super Soft!!! Inte medium som jag brukar ha! Så nu räknar jag med en livslängd för denna på tre dagar på sin höjd, skit....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, hur lyckas du med det? Går du runt med tandborsten i munnen efter att du borstat klart?

2009-08-29 @ 10:33:02
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Catti

Ja de håller inte länge de.

2009-08-29 @ 15:44:14
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback