-

Skepp ohoj!

2009-08-11 @ 10:47:08
Idag ska skutan i! Johan och hans bror har köpt en båt och idag ska ska hon sjösättas.
Sen ska det lekas ut av bara helvete, Johan har köpt ett sånt där däck som man drar efter båten, samt en matta som och dras bakom. Jag är sååå glad att jag inte är gravid får då hade jag dött av avund (som förra sommaren när alla fick leka och ha kul utom dunderklumpen Clara). Så vi får se hur många armar och ben som kommer gå av, men det kommer va värt varenda sekund. Nu väntar jag bara på att Max ska vakna från sin förmiddagslur så vi också kan åka ut till Gnisvärd där yachten ska ligga (såklart).

Skepp ohoj!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åhh vad skoj. Ta det lite lugnt bara.

2009-08-11 @ 11:29:44
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback