-

När en kille ska bestämma.

2009-08-20 @ 14:20:10

Jaha, gissa hur det går med Johans "bestämma vad familjen ska göra vecka" funkar.... Suck... Antingen sitter vi bara och glor på varann eller så har jag tröttnat och tagit befälet och tvingat iväg familjen på något, tex igår när jag konstaterade att nu när vi är hemma en hel del i stan så vore det kanske bra om vi tog oss förbi biblan för att låna lite böcker till Max. Eller hur vi tar oss mellan platser, gå eller åka bil. Eller när dammråttorna tar över våran lägenhet, likaså allt som ska till återvinningscentralen. Eller att Max behöver nya kläder till fotograferingen på måndag.....
   Däremot planerar han saker vi ska göra nästkommande dag, tex åka båt. Det är bara det att det blåser ju jämt på denna ö så när hans planer går i stöpet sitter vi där bara och glor på varann istället.

En sak som gör mig jävligt förbannad är att hela denna dag har solen varit framme hela denna dag har jag än så länge inte satt en fot utanför dörren.... Inte Max heller för den delen. Men nu är vi tydligen på G för att ta oss in till stan för att köpa kläderna till Max och nagellacksborttagningsmedel till mig. Jag har nu snart varit på jakt efter det i två veckor och mina naglar ser för taskiga ut.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback