-

Ett år och 39,6 i temp.

2009-08-26 @ 22:19:27
Max har trots feber hållt humöret uppe hela dagen. Han är den underbaraste unge jag någonsin stött på. Så det är rent ut sagt en ära att få vara hans mamma, att få följa denna krabat genom livet och få dela hans glädje och sorg, lust och olust. Ja det är nästan som ett äktenskap, skillnaden är att vi inte "valt" varann, så därför är jag så lycklig över att han är den han är, en glad skit som älskar att utvecklas och umgås med sina nära.
 Men denhär dagen har inte bara inneburit glädje, utan även en hel del flaschback från förlossningen som spelats upp i mitt huvud. Då blir jag både ledsen, rädd, arg och illamående över hur allt gick till. Hur det gick till ska jag nog faktiskt dela med mig om en annan dag, snart är jag nog mogen att skriva och berätta precis allt som hände inom förlossningsrummet väggar. Men nu ska jag och Johan njuta av allt kul vi varit med om under detta år.

Max tackar så mycket för alla gratulationer!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback