-

En konstig morgon.

2009-08-05 @ 10:16:18

Jag har bokat tvättstugan till klockan tio idag, men här sitter jag och ingen tvätt finns i maskinerna. Varför? Jo, för att vi har sovit i omgångar hela natten. Max vaknade nån gång i natt runt tvåtiden och fick då komma in till oss, lillkillen sover numera i eget rum på test, vilket har gått över förväntan dom andra nätterna, men inte inatt.... Väl inne i sängen var jag helt död och det enda jag uppfattade var att han snurrade runt runt runt. Tillslut tror jag att Johan bar in honom till sin säng igen. Klockan kvart över sju vaknade han igen och tyckte då att det var dags att gå upp, min mening är att det är mitt i natten så jag sov vidare och Johan tog honom, men efter en stund kom Max inkrypande till min och det slutade med att både han och Johan somnade vid min sida och nu är jag vaken och har städat lägenheten och dom sover. Ingen frukost har det blivit och tvätten bara måste bli tvättad, hur jag ska lyckas få ut all denna tvätt från sovrummet utan att väcka prinsarna är frågan. Hoppas bara att ingen hinner knycka min tid för då får vi gå i reservhyllan i garderoben och det kan jag lova blir ingen vacker syn.

Idag ska vi träffa min gamla SLS kompis Jenny som ska ha barn i mitten av september, ska bli så trevligt att prata med henne igen.


Kommentarer
Postat av: NIna

Blä för att inte få sova.



VI borde träffas alla tre sen med våra små

2009-08-06 @ 20:36:25
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback