-

En jobbig jävla natt.

2009-08-25 @ 10:54:47

Jag tyckte att Max var inte sig lik igår. Han var vid fotografen för att ta ettårsbilderna, vilket var svettigt för oss alla i rummet. Vilket jäkla jobb fotografengjorde, helt otrolig. (Jesper på Bildvision). Så när vi åkte därifrån var Max helt slut, vi med.... Men sen piggade han inte på sig, utan blev bara sämre och sämre. Så inatt hade han 39.8 i temp och ville bara sova på min arm. Nu verkar det som att iprenen gått ur honom igen för humöret har sinat totalt igen. Våran lilla stackare.


För ett år sen idag gick jag och vankade inne på förlossningen och väntade och väntade och väntade och pustade.....


Kommentarer
Postat av: Catti

Stackras Max hoppas han blir frisk till sin ettårsdag

2009-08-25 @ 11:35:33
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,

Vilken trevlig blogg du har.

Klart vi ska följa varandra. Låter som en utmärkt idé. kram Mia

2009-08-25 @ 21:00:52
Postat av: Anonym

Hej,

Vilken trevlig blogg du har.

Klart vi ska följa varandra. Låter som en utmärkt idé. kram Mia

2009-08-25 @ 21:01:05
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback