-

Bildbevid på vårat susande på Kneippbyn.

2009-08-17 @ 19:33:54

Johan och Max susade ner för kanan i snigelfart.

Men Max var nöjd.


Här susar Max och jag, inte lika kontrollerat men vi kom ner hela och utan brutna ben.



Självklart åkte inte Max alla kanor, då flera av dom inte är lämpade för ettåringar. Jag åkte ensam Shark River och jag var mer eller mindre hela tiden säker på att jag skulle bli den första till att åka av banan som gick uppe i luften. Men jag kom ner hel och tvingade sen iväg Johan på den han med som inte alls förstod min näradöden upplevelse.
Men jag lovar den var visst läskig! Iaf om man håller på att åka av den varannan sekund! Så det så!




Kommentarer
Postat av: Catti

Trivs som fisk i vatten

kramkram

2009-08-17 @ 19:43:30
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback