-

äntligen vardag

2009-08-24 @ 09:49:16

Kan kanske låta konstigt i mångas öron men det är faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till fasta rutiner, mer att göra om dagarna, och ha normala vardagsbekymmer som att någon annan tagit den tiden man själv tänkt boka i tvättstugan istället för att fundera på om man ska äta glass direkt eller om en stund.... Så idag har jag och Max skickat iväg Johan till skolan, med sina nyinköpta pennor, kolegieblock och en tia till kaffe. Själv kastade jag mig framför datorn såfort Max somnat för sin förmiddagslur. Känns som att jag har 1000 bloggar att läsa, en miljon olika sidor att uppdatera mig på så nog har jag att göra nu när vardagen kommit ifatt... Som den lyxhustru jag är och känner mig som.


Jag har så mycket jag vill blogga om ska försöka få tiden att räcka till. Men denna vecka är ingen vanlig vecka Världens bästa Max fyller redan på onsdag ett år så igårkväll slog vi in alla hans paket och det var verkligen ett stor stund, att få slå in sitt egets barns första födelsedagspresenter. Det pirrar i magen på mig när jag tänker på allt som vi har fått vara med om under detta år med våran egen lilla kille. Han som bara kom till oss och sa att hos oss tänkte han stanna.
Jag älskar dig min lilla groda.


En dag Max, ska allt som solen rör vid bli ditt.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback