-

Max första skoldag.

2009-04-27 @ 17:15:34
Idag var jag och Max med Johan i skolan på en lektion. Max tyckte att det var mycket spännande men varken han eller jag började fundera på om Johan ljuger för oss.... Det var nämligen så att dagens lektion gick ut på att räkna enar och kolla hur många som var hanar och honor och hur stora dom var 1-5. Tänk va konstigt, jag har hela tiden trott att det är ekonomi han läser och inte enar... Men på något konstigt vis ingick det i en av kurserna. Så nu har Max haft sin första skollektion på högskolan. De ni!

Kommentarer
Postat av: catti

inte illa max

2009-04-27 @ 18:05:08
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emma

ja ni, det e fler som undrar vad vi pysslar me i skolan. o dessutom betalar (eller lånar) pengar för det...

2009-04-27 @ 20:36:46
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback