-

Kan man va annat än STOLT?!

2009-04-16 @ 12:09:52

När man kollar in lillsyrrans blogg och får se denna UNDERBARA bild.
Jag behöver inte beskriva vad hon föreställer för i min ögon är hon Ellen Woodes från topp till tå!
Rosa är inte bara en fin färg utan helt klart den finaste av dom fianste färgarna och hon klär så bra i min gamla kjol och LV väskan som bara ligger och skräpar nu när skötväskan flyttat in istället. Känner att jag saknar allt underbart rosa.
Helt enkelt Hanna, du är döläcker!!

Kommentarer
Postat av: Miss Elle Woods

hihihi tack tack ^^

2009-04-16 @ 18:42:09
Postat av: cat

Ja verkligen läckert =)

2009-04-16 @ 20:13:29
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback