-

jag lever och mår braaaa

2009-04-15 @ 09:43:02
passet igår gick susen! Jag hoppade runt som en liten kanin, många av stegen kändes ännu igen men så rätt som det var några helt nya. Detta innebar att allt var på en lagom Claranivå så att säga. Det bästa av allt var att Max hade varit som en solstråle hela tiden hemma med Johan, vilket betyder allt för mig. Sen sov den lilla illern hela natten med bara ett litet mål vid femtiden, så gissa vem som känner sig utvilad, på toppen humör och totalt laddad för allt som ska göras idag. Här kommer dags saker i en liten lista.

1. Klä på mig.....
2. Klä på Max...
3. Gå till Korpen och betala nästa babysimkurs.
4. Gå till mammas och leka i sandlådan. (ska bli spännande att se vad Max tycker om det)
5. Knalla hem igen.
6. Äta lunch med Johan som pluggar hemma idag.
7. Gå till Terra Nova kyrkan och tralla några sånger.
8. Gå hem igen.
9. Vila benen efter att ha ränt stan runt.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

kanske gör dig sällskap på terra nova, annars får ni ha en kanon dag (eller det får ni ha i vilket fall som helst så klart!). kram

2009-04-15 @ 10:43:40
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Annie L

Oj oj oj ..

Rena rama barnboken där ju lät de som

Max potta

Max badar

Clara badar

Max boll



....hihi!

2009-04-15 @ 23:58:45
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback