-

Alla mammor!

2009-04-17 @ 09:06:24

Jag tänkte att vi som är ut och går så mycket hela tiden borde passa på och gå en dryga fem km av alla som vi plöjer gatorna fram på vårruset den 11 juni. Nå vad säger ni? Ska vi inte bilda ett lag och gå i samlad trupp med eller utn vagn och dela på den korgen med fikat man får efter?

Sista anmälan är den 25 maj men jag tänkte att för att ha koll på vilka som tänker spurta med och vilka som tänker va soffliggare så säg till senast den 30 april. Det kostar ca 180 kr per person om vi blir 6 st, vilket jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: catti

ja är med, men det vet du ju redan

2009-04-17 @ 16:44:35
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Carola

De låter skoj, vi får prata närmare om de :)

2009-04-17 @ 18:56:40
Postat av: Astrid

ååh, jag hade gärna varit med.. men du vet.. jag bor ju här och ni bor ju där.. tråkigt.. hoppas allt är bra.. Kan säga att lilla Emma som jag berättade om har opererats nu och läget är allvarligt men stabilt, de tror att hon kommer överleva i allafall.. Dessutom hade kollat hennes hjärnaktivitet och den var också bra så antagligen kommer hon inte få någon nedsättning på den. Men hon kommer ha svårt att gå om hon ens kommer att kunna gå.. Men huvudsaken är att hon överlever..



kram på er

2009-04-18 @ 10:38:26
URL: http://www.nogg.se/nova08
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback