-

Snön ligger vit på taken endast Max är vaken...

2008-11-22 @ 23:06:12
Okej, idag har det snöat så det heter duga! Eller de ligger nog tryga tre cm med snö på marken. Så vi passade på att gå en promenad in till stan för att halka omkring som alla andra glada föräldrar som shoppade upp barnbidraget. Men det enda vi fick med hem var en foccatia och den va inte dum den.
Därefter gick jag hem till Max farmor och farfar, eftersom Johan promt skulle byta till vinterdäcken just då... I mörkret... suck... Där vart vi kvar till nu! Vart ju såklart en prommis hem nu eftersom Johan i allt virrvarr förut glömde bilstolen hemma.. Men jag säger som Astrid (min kära bebismammakompis) "De ä träning Clara, de e träning" Hahaha!
Nu ligger Max här i sängen hos oss och bara är den underbaraste lilla unge man kan tänka sig och så fasligt vaken är han också! Så vi får se när vi säger god natt ikväll.... Men god natt till alla er andra iaf!

Kommentarer
Postat av: Nina, en annan bebiskompis

Godnatt!

2008-11-23 @ 21:52:33
Postat av: Nina, en annan bebisMAMMAkompis

...menar jag. inte fan är jag bebis. Förbannade mumsmumshjärna

2008-11-23 @ 21:57:54
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback