-

Vaken på fel tid..

2008-06-14 @ 11:21:56
Jo nu börjar jag bli stoooor... Märkte de igår när jag skulle lägga mig brevid Johan och krama han lite.. Sen blir ju inget bättre när de är dags att sova.. Först sover man till och från till klockan två, mao i ca två och en halv timme sen är man klarvaken och tycker att alla ställningar är pyton, efter ett tag hör man några påväg hem från krogen, klick klack klick klack... Höll på att bli tokig och ville skälla ut dom eller iaf tala om för dom lite vänligt att folk försöker sova och att då kan man faktiskt gå med skorna i handen och smyga hem!! :-) Sen när man vaknar nästa gång och är megahungrig kommer man upp och häller upp fil, men var fan är müslin?? SLUT! Så de va bara att gå in till coop och köpa mera. Att sen släpa sig hem med sammandragningar 2000 är lagom kul. Så nu sitter jag här och känner mig nöjd som få med min fil och müsli. De är livet de!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback