-

Middag hos moster.

2008-06-13 @ 12:59:59
De blev en rätt händelserik dag ändå igår. Jag köpte lite nya kläder som jag är tokigt lycklig över. Bla en tjocktröja som jag kan ha! Så nu behöver jag inte låna Johans tjocktröjor när jag ska ut och cykla och sånt. Sen vart de en tröja som va inte så fin på galjen men snygg på och ett par grå mjukisbraller som är helt gudomliga. Tidligen ska de va uppskattat att ha med sig till bb sen och med tanke på att mina tc (träningcenter) braller funkar som värmeplagg i nordpolen så kan de va bra att ha ett par som är lite mer sommarkänsla över.
På kvällen åkte vi hem till moster med familj och vart bjudna på käk, Fia hade gjort en grym makaronilåda! Jag åt mycket men det va ingenting mot va Samuel gjorde, va nästan säker på att han skulle gå sönder. Sen "hoppade" Fia, Johan, August och jag studsmatta. August hoppade mest som vanligt, tre hopp och sen omkull, tre hopp sen omkull, osv... Därefter vart de nån duell med en boll på studsmattan mellan Johan och Samuel, själv fattade jag aldrig vad spelet gick ut på men svettiga var dom..
Vi avslöt kvällen med att skratta åt Reine från programmet Hjälp som ska ta livet av sig, finns nog ingen som lagt så mycket tid på HUR man ska ta livet av sig och sen misslyckas hela tiden.. Kul kille!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback