-

Köpt svindyr äckeldricka!

2008-06-09 @ 19:44:02
Eftersom våran bm inte va allt för glad över att jag ännu inte börjat knapra järntabletter så va de bara att pallra sig iväg och köpa de nu. Hon va rädd för att jag skulle få en dipp senare om jag inte fyllde på lagret lite nu.... Men nu råkar det va så att jag VILL VERKLIGEN INTE äta järn!! De blir liksom stopp i kanalen så att säga då... Men då sa dom att man kunde köpa blutsaft, smakar tydligen faaan men ska va bra för kistan. Så in i dimman så ses vi! De som stör mig mest är att skiten kostade 169 bagis på coop och de va ändå 30 spänn billigare än tant grön!! Ok tänkte jag, de räcker nog till jul sådär, thi fick jag!! De räcker i 25 dagar! Så vi måste köpa en till sen och så kommer nästa va slut lagom när Billy tänker titta ut. Kan säga att den ungen har vart helvild hela dan, så de va inte bara när jag vaknade. Och för första gången så sparkade Billy upprepade gånger efter att Johan sagt något brevid magen, lajbans!

 = MUMS!

Kommentarer
Postat av: Annie Pannie

Kräuter Blutsaft är det finaste som finns! Mamma drack det när hon var gravid med mig och de trodde att det var fel på apparaten när de såg hennes fina järnvärden. Jag har druckit det hur mycket som helst, tycker det smakar smaskens ;-)

2008-06-15 @ 14:10:10
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback