-

Grattis EMMA! Och massor med bilder!!

2008-06-19 @ 11:24:08
Igår va i hemma hos Emma eftersom hon fyller år idag. Det va hela släkten och jag och Billy. Billy va lite blyg till en början men sen släppte det och h*n ville inte ens åka hem. :-) Dom hade supergod mat och allt va så trevligt.
Emma fick i pressy av mig, Johan och Niklas att vi ska bjuda henne på en helkväll på lördag, med krog och allt. Ska bli kul, lär ju inte bli så många gånger på krogen för mig i sommar känner jag....

Lite bilder från det senaste taget...

 
Hanna och Johan väntar på att Jens ska komma ut.


Mycket folk va det.... Och varmt!


Jens och Lisa har kramkalas!


Alla ville ta kort på killen som lyckades få ihop 19,4! Är helimpad!


Stolt pappa Bill och stolt bror med glad Jens!


Mina favvokillar!


På studentmiddagen sen, mamma och Ville.


Magen vecka 31!! Oj va tiden går!

Kommentarer
Postat av: jag igen (julia)

gud va kul me bilder!!! va man missat mycke.... :(

2008-06-19 @ 11:38:58
Postat av: Sofie

Oj, vilken stor mage du fått!! :D

Måntro när man själv får en? ;)

2008-06-20 @ 17:15:31
URL: http://lav0lina.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback