-

Jävla rygg!!

2008-04-16 @ 09:05:28

Igår va de middag hemma hos Johans familj, Niklas fyllde ju hela 20 bast! Han fick barnleksaker av Billy bla en tamagotchi.. Men jag skulle överdriva om jag skulle säga att han är redo för några större ansvarsbitar med tanke på att det stackars djuret dog redan när vi va där...
Till mat fick vi taco, gud så gott! Jag var vrålhungrig så de passade perfekt! Och till efterrätt va det min marängtårta, de smakade inte precis som när jag brukar göra den med den var väldigt god på ett annat sätt. Om jag skulle stanna där så var det hela en lyckad kväll, MEN..... Jag hade så himla ont i ryggen hela tiden, så till slut fick jag sätta mig i soffan med benen högt för att inte börja grina.. Sen åkte vi hem.
Hemma hade jag ont bara jag skulle ligga i sängen.. Så hopplöst.. Fattar inte varför det är så svårt att få träffa en läkare..Men enligt ortopeden så är jag högt prioriterad och ska ju faktiskt få komma dit i mitten av maj! Jo men visst då har ju säkert ryggen bara gått av så de blir nog bra.. suck....
Idag är det iaf VATTENGYMPA!!! Har längtat en hel vecka nu! Frida ska plocka upp mig innan så de ska bli såååå skönt att komma i plurret!
Nu ringer snart MVC, har bokat telefontid med dom.. Ska försöka få dom att fixa en lite lite tidigare läkartid... Eller iaf akupuktur..


Kommentarer
Postat av: jullan

hallu!!
pallar ryggen verkligen en helg i götet då??
love!!

2008-04-16 @ 10:12:53
Postat av: clara

Med en vilja av stål så går det mesta. Ska försöka få akupuktur precis innan vi åker, de brukar hjälpa. Inte missar jag gbg heller!!

2008-04-16 @ 10:26:23
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: jullan

härligt att höra!! ser fram emot den helgen när ni kommer... vi börja få panik hemma då sovrummet går framåt i snigelfart... hoppas å håller tumarna att inget börja krångla då vi nu imorn ska ge oss på att spackla upp väggarna... puss!!

2008-04-16 @ 12:48:29
Postat av: clara

de kommer gå finfint me rummet ska du se! Vi längtar efter att få komma över, Billy säger inte så mycket men man ser de på kroppspråket. :)
kram!

2008-04-16 @ 17:42:40
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback