-

En helt underbar dag..

2008-04-20 @ 10:12:22

Det vart en riktigt bra dag igår, hade nästan inge ont i ryggen på hela dagen till en början med..
Jag gick upp redan vid halv åtta för att Billy tyckte att de va på tiden me lite morgongympa... förbannade unge, fattar inte vad som är fel med att sova vid den tiden!! Kul att få sin första utskällning innan man ens är född.. Ja ja.. Upp kom jag iaf och iväg me Johan till jobbet, ensam som vanligt... Fia och jag skulle gå på stan men hon sov så när Tessan och Alice frågade om vi skulle gå en vända på stan så dumpade jag Fia med all hast, måste säga att klockan var 11 då! Vi gick här ifrån in till stan och runt där. Luncha på Mc Donalds och Alice blev målad till en katt, Johan hade lunch då och slöt upp med oss. Första gången iår som man kunde sitta ute och äta, sååå himla skönt väder! (Ok,de blåste kallt men de spelar ingen roll för de va SOL!)  Sen gick vi ner till hamnen via torget, passade på att kolla in nya affären Village, e helt såld! Kom ner till hamnen och drog en glass, de va inte dumt de heller. Upp till stan igen och vips va klockan tre och Johan hade slutat så han gick me oss hem igen.. ONT I BENEN!!!
Hemma gjorde jag värsta fikan till mig och Johan, han fick en chai te som jag blev grymt stolt över och jag drack min egen lilla soda stream dricka. De va dagens skönaste stund, solen brände som aldrig förr. OCh jag skrattade mest hela tiden åt att Johan såg ut som någon fånig Stureplansprofil. hahaha!!
                                            


Sen va de dags att åka hem till mamma och pappa, dom bjöd på oxfilé me smarrig potatis och annat gott. Till efterrätt blev de bärpaj, eftersom varken Hanna eller Jesper ville ha så blev de mer till mig, hehe!! Sen låg vi i soffan helt döda och bara undrade hur 17 vi ens skulle kunna ta oss hem.. Men de gick. Hemma hade grannen fest, yippi!! Men med våra gener så stoppar inget en från att somna, drömde som vanligt massa skumma saker... Inte ens värda att ta upp här...

Nu väntar jag på att solen ska komma in på balkongen så ska jag sätta mig och läsa barnboken, har kommit på de där om att man kanske ska läsa lite om barnet me inte bara själva graviditeten... Annars kommer man stå där me skägget.....


Kommentarer
Postat av: cat

Ser ju hur skönt ut som helst där på balkongen! jAG ÄR i sthlm och här är det hur fint väder som helst idag =)

2008-04-20 @ 14:48:45
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

såndär chaite vill jag ha när jag kommer i sommar, ok!?

2008-04-20 @ 14:50:28
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

Klart du ska få! Vi har sjukt fint väder idag, satt på balkongen i flera timmar. Hade ni de bra på kryssningen??

2008-04-20 @ 15:27:58
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback