-

Mina bullar är himmelska.

2013-02-07 @ 12:59:58
Skryt luktar illa heter det, men mina bullar luktar himmelskt! Härom dagen tänkte jag göra bullar med barnen, ett nytt recept. Det stod att det skulle ta fyra timmar från början till slut..... Nja.... Det blev så att barnen blev lovade att få varsin bulle till frukost, de tog en himla tid må jag säga, men så goda som de blev så får dom ta hur lång tid som dom vill på sig. Vi gav några till fröknarna på dagis, dom blev glada när dom fick dom men var ännu gladare idag när dom undrade hur jag gjort dom. Så inte undra på att jag blev lite stolt över mina bullar.
Min största kritiker av alla är utan tvekan Hugo. Även han var helt salig över dessa bullar så nog kommer dom göras igen (dock tänker jag inte börja göra dom kl 16. ;-))
 
 
Och nu undrar ni såklart var receptet kommer ifrån. Det hittade jag i Bröd och pizza skriven av Martin Johansson, förövrigt min nya husgud!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har alltid varit duktig på bullar :) det minns jag tydligt från Spunken-tiden ;)
Själv ska jag ge mig på att baka chokladsemlor idag (efter Leilas recept)

KRAM!

Svar: Ja jäklar, tom där har jag bakat bullar! :-DÅh va gott! Du får skriva sen om dom blev lyckade eller hur det gick. :-)
KRAMAR!
clara

2013-02-07 @ 14:29:58
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
Postat av: Sarah

Ser vansinnigt goda ut. Du vill inte dela med dig av receptet?

2013-02-07 @ 18:33:37
URL: http://www.posedesign.blogspot.com
Postat av: Christina

Kan man få receptet ?

Svar: Det kommer under dagen. :)
clara

2013-10-04 @ 08:26:58
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback