-

Ett livstecken i varma vindar.

2013-05-16 @ 23:14:00
Vi lever och mår så himla bra! Vi har nu flyttat och vi älskar huset!!! Det är helt magiskt hur glad man kan bli för att få börja på nytt här i huset, få fixa i trädgården och så vidare. Samtidigt som jag har en alldeles underbar praktik med fantastiska handledare som utveckar och inspirerar mig. 
Varje kväll har vi varit utslagna hjältar hela familjen, men ikväll fick vi ork att ta en promenad runt vårat kvarter, klockan var åtta på kvällen och det var 17 grader ute och solen var påväg ner bakom träden. Så himla fint. Att vi dessutom stannade vid magnoliaträdet fick bli pricken över i:et. Ville knappt gå därifrån. 
 Imorgon skriver vi det sista på lägenheten och lämnar över nycklarna till nya ägaren av lägenheten. Gissa om det känns skönt? Sen är det färdigt och vi kan lägga all tid och tanke på huset. Mer om planer om saker som ska göras och hur det ser ut kommer ni få se framöver. Men en sak kan jag lova. Vi har hittat hem.
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Jag är så glad för eran skull!

2013-05-17 @ 06:52:13
URL: http://www.emmgus.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback