-

Jag en äkta husmor?

2013-03-13 @ 20:44:01
Mari Winarve kom hem till mig idag och hade lite frågor om husmorstrenden och hur jag ser och tänker på det. Det blev en intressant diskussion och med tanke på att jag inte gjort något liknande tidigare kan jag erkänna att jag svettades säkert två liter. Men nog blir jag glad när andra uppskattar det jag gör så det känns toppen. Dessutom fick hon mig att inse att jag är betydligt mycket mer husmor än vad jag tidigare trott, vilket ni kommer märka om ni lyssnar imorgon 11:30 på Radio Gotland.
Muffinsen som jag bjöd på kommer jag lägga ut recept på imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lyssnade på dig via nätet :) Så kul! o jag gillade när du sa att när du fick barn fick du äntligen tid för att baka! Härligt!

2013-03-14 @ 19:13:44
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback