-

Här händer det grejer!

2013-03-21 @ 08:43:53
Igår sålde vi lägenheten, skrev på alla papper, skakade hand och allt som hör till. Eftersom jag är förkyld och allmänt klen så innebär det samma sak varje gång jag blir förkyld, jag får ont i lederna, så att ta i hand både före och efter påskrivning var en plåga. Jag ville skrika rätt ut att "du knäcker min hand!" men eftersom jag är en vuxen normalt fungerande människa log jag och tänke att det går fort över. 
På kvällen åt vi middag hos mamma och pappa, båda mina systrar är nu på ön så vi passade på att träffas alla på en gång. Max och Hugo var lyriska över att få träffa dom och kvällen sprang iväg.
Idag har dagis stängd dag så barnen är hemma men jag sitter med skolan som vanligt, har ett seminarium som jag inte ser fram emot... Men det är väl bara till att köra av det.
Självklart har jag en stor surdeg som ligger och gosar till sig och väntar på att få lyxa till det för oss vid kvällens soppa. Och som ett extra stort plus så fick vi tillbaka en fin summa på skatten.
Så imorgon kväll ska vi fira med skumpa och goooood mat.
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback