-

En riktig fredag.

2013-03-15 @ 16:43:03
Nu är jag slut i varenda liten cell. Har idag skrivit tenta i Psykiatri, halva tentan var som förväntat och halva var som ett enda stor frågetecken.... Vi får se vad det blir av det hela om sådär två veckor. Men jag är nöjd med min dag, har kört fjärde träningspasset för denna vecka vilket betyder att det kommer bli hela fem pass denna vecka, imorgon väntas spinning medan Max dansar. Känner mig så nöjd med min träning, det är ju så kul att röra på dom lurviga och känna takten, utmana kroppen både fysiskt och psykiskt. 
 
Idag har vi även haft vad vi tror sista visningen av lägenheten och det känns skönt.
Nu invänts fredagsmys med hemmagjorda hamburgare och slappande i soffan. 
 
Önskar er en riktigt skön kväll, skit i snön och tänk på allt som du har att vara glad över, det tänker iaf jag göra!
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback