-

Sommarlov!!!

2013-06-11 @ 09:00:00
Nu har jag sommarlov!! Tjohoooo!! Alla poäng är inne, jag är redo att möta termin 5 i höst och då gå in för det sista året. Allt känns så bra, hela våren har varit toppen, allt har flytit på och jag verkligen stormtrivs med att plugga. Speciellt nu när sommarlovet är ett faktum! För trots att det är kul att plugga så är det skönt att få ha sommar, få komma in och jobba på förlossningen/bb/gyn igen. Få ha lugna kvällar med familjen i Tofta, bada, mysa och vakna när man vill. Och denna sommaren ska vi viga en hel del timmar åt huset. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie L

Härligt!! Fin bild!

2013-06-11 @ 20:32:22
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback