-

Minnen är allt vi har.

2013-02-27 @ 13:00:00
Det sägs att det är farligt att leva i det förflutna, men en dag är minnen allt vi har kvar (om vi inte blir dementa innan kroppen givit upp). Så en sak jag tänker göra när jag blir skruttgammal är att tapetsera alla väggar med foton, minnen, känslor. För tänk va mycket vi har varit med om den dag när benen inte bär oss lägre, men då ska jag iaf minnas tillbaka och njuta av allt kul vi hittat på. Känna sommaren trots minusgrader, känna smaken av smörbullar trots att det enda som serveras är en torr kanellängd, känna glädjen i att få ha äran att få vara mamma åt två underbara individer.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket härligt kollage med foton!

2013-02-27 @ 17:10:18
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback