-

Älskade underbara måndag!

2012-10-22 @ 10:45:21
 
Då var det måndag igen. Jisses vad veckorna springer förbi! Men fick en trevlig överraskning idag när jag skulle logga in på bloggen när jag såg mig på blogg.se förstasida liggandes i badkaret. Kul! Att uppskattas för det man gör är alltid trevligt. Så välkomna alla nya som hittat hit! Och som att det var det enda fina idag, nä för idag hade jag två solstrålar att äta frukost med, de dansade på sig ytterkläderna i takt till Lars Winnerbäcks Solen i ögonen. Därefter tog Max sitt munspel och Hugo sitt paraply och så gick vi i ton till Max höststycke som säkert lät över hela Visby. Han sa att han tyckte att det passade till alla löven på marken och jag höll bara med. 
 
Jag går ännu omkring och bara njuter av resultatet från VFUn. Så nog blir detta en extra bra vecka alltid. En vecka som ska fyllas med kärlek, bakning, barn, vänner,. plugg och till och med träning (hoppas bara att knät håller!). 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström

Kul med uppmärksamhet.
Jag vill be dig skriva ut mitt namn och helst gärna länka till fotoochform.nu när du publicerar bilder som jag tagit. Tack :)

Svar: Oj, det hade jag visst glömt.
clara

2012-10-22 @ 13:06:32
URL: http://Ninaruthstrom.se
Postat av: Filip

Hej Clara! Jag är intresserad av ett samarbete med din blogg, hur kan jag komma i kontakt med dig?

Svar: Du kan alltid maila på [email protected]
clara

2012-10-22 @ 14:19:12
Postat av: Eddie Och Barnen På Bristol Academy

Jag är ny här!Kollar runt lite! Fin blogg :) Anna

2012-10-22 @ 21:03:43
URL: http://bristolacademy.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback