-

Trendmedvetna Hugo.

2012-05-26 @ 08:26:01


Tänk att min snart tvåring är så sjukt trendmedveten, han piffar och donar. Helt plötsligt hade han pimpat sin napp med ett halsband så höll nappen runt halsen. Och sen sa han "fota mig snälla mamma och lägg ut det på bloggen så jag kan inspirera andra knoddar, snälla!" Och eftersom jag vill utveckla hans kreativa sida så varför inte liksom. Så varsågod och sno på! Idag är det ett sjukt bra väder för att fortsetta pimpa, piffa och pyssla så idag hittar ni nog familjen en längre stund runt bordet med allt vad pyssel betyder och vi kan nog säkert hinna slänga ihop en liten kaka också, för stranden blir det iaf inte. Vädergudarna bjuder då inte på sol idag.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback