-

Det är inte möjligt!

2012-05-02 @ 08:32:48
Fan, fan, fan, F A N!! När jag var en fjortis hade jag pollenallergi (och all annan tänkbar och icke tänkbar allergi) till tusen. Jag grät mig igenom våren, snörvlade och kliade sönder mig. När jag blev gravid med Max försvann det, jag älskade mitt nya liv som naturälskare. Jag kunde för första gången i mitt liv uppleva våren på riktigt. Härligt! Så har det varit sen dess. Men nu??!!! Har dessa hormoner lämnat mig i sticket nu?? För här rinner näsan bara jag tittar ut genom fönstret, ögonen kliar och jag är så sjukt trött. Jävla histamin som inte fattar bättre!!
Så nu sitter jag och funderar över vad mina gamla allergitabletter hette. Om det kommer räcka med de receptfria eller om jag behöver träffa en läkare... Idag blev jag anfådd av att äta frukost, det är ett sådär bra tecken va? ;-)
Och till råga på allt så gick snudd på alla mina naglar sönder när vi fagade i Tofta i helgen. (Hej och hå, klagosång!)
Extra kul är att vi har en björkallé utanför fönstret........ Så vi gör såhär, jag går och lägger mig och så väcker ni mig i början av juni när allt är över, ok?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du får skaffa fler söta små bebisar ;)

2012-05-04 @ 22:32:18
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback