-

Den blomster tid nu kommer.....

2012-05-19 @ 21:50:27
blomster tid
Ikväll på promenaden fick jag syn på detta, syrénen är bara dagar från att slå ut med sin prakt och sin doft. Då luftar det sommarlov, härliga minnen. Men vem har inte det, de flesta av oss minns nog sommarloven med ett leende på läpparna så där jag jag nog inte nå vidare unik. Jag spenderade alla mina somnar i Tofta i familjens sommarstuga och framförallt på stranden, först ner, sist upp. Varje solig dag fanns vi på stranden, var det dåligt väder lekte vi i skogarna som fanns runt omkring eller gick till Bysen (mini Ica-butik) med farfar och köpte glass. Underbara somrar. Därför är jag så glad att mina småkillar får chansen även dom att vara i Tofta och känna dess lugn.

Kommentarer
Postat av: Stina

Visst ät det häftigt hur mycket man återupplever av sina barnfomsminnen! Åh jag minns syrenens doft från en trädgård vi alltid passerade på väg till skolan! När vi flyttar till hus så ska jag definitivt plantera syrén på tomten! Kran!

2012-05-19 @ 22:44:34
URL: http://stinan.se
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Här har också syrenarna börjat blomma,underbart!

2012-05-20 @ 07:29:53
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback