-

Stockholm väntar på mig.

2012-03-13 @ 15:25:21
Ikväll tar jag flyget från min kära, älskade, fina, underbara familj. Nu låter jag som se&hör som att jag lämnar dom för alltid. Men faktum är att jag åker hem redan imorgon kväll, det är skola på campus som gäller, nu börjar patologin med skräckblandad förtjusning. Det ska bli kul att få lära sig saker konkret igen, men man minns anatomin och korvstoppningen... Så vi får se. Så ikväll när jag kommer till Bromma står Eric där och kör mig hem till dom, lyx!! Tänk va skönt att slippa tre timmar och tjugo minuter på båten och sen åka pendeln i en evighet. Nu tar det ynka 30 minuter sen möts jag av trevligt sällskap. Och inte bara det, en egen säng utan någon som ligger och hostar i den. Det fina är att Johan och Max även får bra med plats hemma i sängen medan jag är borta och Max kan hosta vidare utan att jag får panik för att jag inte kan sova. Men som ni vet så hatar jag verkligen att resa utan familjen, det är de gångerna jag är övertygad om att båten kommer sjunka, planet störta, tåget krocka, blixthalka överallt, idioter på stan som kommer skjuta mig eller att jag bara helt enkelt kommer kvävas av en för stor bit av någon slemmig hamburgare som jag tuggat dåligt..... Men nu ska vi inte tänka så... Det blir trivsamt, säkert och en fin resa och innan jag vet ordet av det är jag hemma igen. Nu ska det packas och hämta hem barnen från dagis

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback