-

Ordning&reda och en aktiv början på helgen.

2012-03-16 @ 10:43:10
ordning&reda
Eller hur var det nu igen?? Det är iaf ordentligt städat överallt, dammat, torkat, plockat och pysslat. Jag älskar när jag har ordning runt mig. Dock har det en viss förmåga att snabbt bli kaos men som tur var brukar det inte vara långvarigt. Så nu är det familjefrid. Något denna ömma moder är i ytterst stort behov av, gårdagen har satt sina spår. Igår var jag på mitt första BodyPump pass och fortsatte där jag slutade för tre år senast.... Det gick bra då.... Idag har jag till och med ont i fettet! Kvällen igår spenderas med det glada Miss Piggy gänget, ett gäng som jag tränar varje torsdagkväll med lite olika pass beroende på vad Håkan har bokat åt oss. Tjejgänget är det gladaste gäng jag någonsin träffat, vi skrattade från att vi cyklade till Surfers tills att vi cyklade hem igen vid tolv. Jag lämnade partyt i halvtid för att överleva denna dag. Men jag måste erkänna att det var inte svårt att trivas i detta sällskap fyllt med positiva, smarta, vackra och mer eller mindre galna kvinnor. Ser redan fram emot sommarfesten. ;) Men idag kan jag stolt säga att jag gått till Almedalen, gick på Öliv mässan. Gick till stan, åt ihjäl mig på McDonalds, shoppade sommarkläder och lite bra att ha prylar, postat 30 kuvert, gick hem igen, tvättade två maskiner, städade badrummet ordentligt och deckat i soffan framför Rio med familjen och härfrån går jag inte förän sängen kallar.

Kommentarer
Postat av: jenny p

Hahaha älskar kommentaren "jag fick till och med ont i fettet!" Stor humor! Du är duktig hur som helst! :)

2012-03-21 @ 13:40:26
URL: http://brunheten.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback