-

Jag har tappat inspirationen.... Totalt....

2012-03-27 @ 16:16:54
Jag har tappat inspirationen till träningen, äta nyttigt och allt som jag borde göra. Istället vill jag gräva ner mig i soffan med en påse chips och aldrig mer titta fram.
Så hjälp mig hitta tillbaka till den jag vill vara, jag vill ju träna. Det är så kul att vara där och träffa glada människor och få röra på kroppen, få känna sig stark och få vara nöjd med sig själv. Men istället sitter jag här och glor i min patologibok och kommer ingen vart.
Det finns nog bara en sak som är skit med den typ av träning som jag gillar (gruppträning) och det är att den är på tider då jag inte vill vara och träna. Mitt i maten, precis före maten eller precis efter maten eller så är det mitt i läggning av barnen. Om man inte ska träna i ottan och då vill jag faktiskt sova.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill träna med dig men jag kan mest kvällstid och kanske gymma under dagtid med Alvin. Men kvällstid, kom igen! Jag utlovar skratt!!

2012-03-27 @ 18:04:18
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback