-

Vi skiter i denna skitdag!

2012-01-18 @ 08:25:26
Idag hade jag kunnat skita i att gå upp. Allt är emot mig. Allt! Utom dagis som glatt svarade när jag sa att jag inte visste när jag skulle kunna hämta killarna att dom är uppsatta till fem och dagis har öppet till halv sex. Det är skönt att veta nu när nya kursen dragit igång. Annars så hade jag velat lägga upp min dag som så, stanna i sängen med god frukost, tidningar och endast Johan som sällskap och ligga och titta på Pretty women en tre-fyra gånger sådär. Äta upp alla bullarna som Max och jag bakade och på sin höjd ta sig ut på en promenad. Så ser inte min dag ut... Nu ska jag och Andreas (en klasskompis) göra ett case, hoppas att han är mer på än vad jag är... Men det brukar vara himla kul att plugga med han så det finns hopp. Över lunchen blir det spinning, det är ju kul det med, bara man har kommit upp på cykeln så brukar det mesta lösa sig sen. Men resten av dagen kan fortsätta vara skit.... Målet är att få dagen att gå. Må det bli så!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback