-

Vem sa något om skitdag? Det är ju världens bästa onsdag!

2012-01-18 @ 12:54:30
Helt sant! Skolan är hur kul och klurig som helst, jag och Andreas jobbar bra, saknar dock Åsa... Sen var det dags för spinning. Idag hade jag valt tema och det blev musikaler, såklart! Första gången någonsin briljerade jag till fullo. Helt enkelt, jag kan min musikaliogi! När jag slutligen tog finallåten på 1(!) sekund var det ett faktum inför alla att jag är en nörd och det är inte många som plockar Kristina från Duvemåla så men det är sånt trams jag är bra på.... Dessutom fick jag ett efterlängtat brev idag och min handledare som jag ska ha under kommande VFU visar sig vara en "gammal mamma till mig" alltså men mamma till ett barn som jag haft på dagis. Detta kan inte bli bättre! Så nu väntar en dusch och fortsatt plugg och ett humör som är på topp!! May the force be whit me!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gilla!

2012-01-18 @ 15:01:14
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag med! ;)

2012-01-19 @ 07:10:46
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback