-

Vimpar, gran och de finaste paketen man kan önska sig (trots att det är fullt med kiss).

2012-12-23 @ 21:40:34
Jag fick en tanke efter att jag gjort minivimplar på paketen att det vore inte helt omöjligt att göra vimplar i normalstorlek, sagt och gjort. Jag och Max hade pysselstund och en timme senare var denna färdig. Så nu pryder den en vägg och jag vet en som kommer göra vimplar till förbannelse denna vår. ;-)
Granen kläddes såklart idag, det var med fuktade ögon jag och Johan njöt av hur harmoniskt livet faktiskt kan vara. Sen överraskade Max och Hugo pappa Johan genom att gömma sig i varsin jättejulkasse. Johan kastade först upp Max i sin famn och sen gjorde han samma sak, inser dock väldigt fort att Hugo kissat ner hela sig och kassen..... Hahahaha, den ungen kan han. Sen var det dags för det lilla julbordet med bara familjen. Vi hällde upp julmust i snapsglasen till barnen sen sjöng vi i högan sky "Hej tomtegubbar slå i glasen.....!" och Hugo ville göra detta om och om igen, Max skrålade och tog det hela på mycket stort allvar. 
Att få Max att somna ikväll var ingen lätt match, han har nog tomtefeber ända ut i tårna. 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback